• עמוד הבית
  • אודות החברה
  • שירותי ניהול מוניטין
    • ניהול מוניטין לסקטור הפרטי
    • ניהול מוניטין לחברות וארגונים
    • ניהול מוניטין לבתי מלון וצימרים
    • קורס ניהול מוניטין דיגיטלי
  • מידע מקצועי
    • השלמות אוטומטיות במנוע חיפוש
    • ניהול מוניטין, עבר הווה עתיד
    • ציטוט ברשת ומתן תגובה מיידית
    • הזכות לפרטיות באינטרנט
    • לשון הרע בתקשורת ובאינטרנט
    • ניהול משברים ברשתות חברתיות
    • מיתוג אישי באינטרנט
    • מיתוג אישי באמצעות בלוגים
    • מיתוג אישי באמצעות בלוגים
    • מדריך הסרת תוצאות מגוגל
    • איך נוצרים אזכורים שליליים בגוגל
    • התראות גוגל וניהול מוניטין
    • הזכות לפרטיות באינטרנט
    • לשון הרע בתקשורת ובאינטרנט
    • מחיקה מגוגל או הזכות להישכח
    • דיונאה הבאת ראיות זהב (דאיונאה)
  • צור קשר
  • דף תודה קומפליט
  • קומפליט2
  • עמוד הבית
  • אודות החברה
  • ניהול מוניטין לסקטור הפרטי
  • ניהול מוניטין לחברות וארגונים
  • ניהול מוניטין לבתי מלון וצימרים
  • צור קשר
ראשי » מידע מקצועי » ניהול משברים ברשתות חברתיות
3 באוגוסט 2014

בשנים האחרונות אנו נחשפים לכמות גדולה מאוד של משברים תקשורתיים אשר נוצרו עקב אירועים קריטיים- חרם הקוטג’, מחאת האוהלים, ויש עוד דוגמאות רבות. אין חברה או איש ציבור שיכולים להימנע לחלוטין מבעיות, אך ניהול נכון ואקטיבי של המוניטין שלכם יוכל לסייע בצמצום המשבר והקטנת השפעתו.

5 כללים לניהול משברים ברשתות חברתיות:
ישנם כללים רבים לניהול משבר ברשתות חברתיות. במאמר זה נסרוק 5 כללים עיקריים.
1. אל תחכו שיגיע משבר, בססו מעמדכם ברשת עוד היום

על מנת שמותג יוכל להגן על עצמו ועל המוניטין שלו בעת משבר, הוא חייב קודם לבסס נוכחות קבועה, יציבה ועקבית ברשתות חברתיות. הקפידו על יצירת עמודים רשמיים ברשתות החברתיות השונות. מותג אשר מנהל עמוד רשמי בעל כמות אוהדים גדולה, ומורגל באינטרקציה שוטפת עם הגולשים יתמודד טוב יותר עם כל משבר שעלול לצוץ. גולשים נאמנים יסיעו לכם בהגנה על המותג ושמירה על המוניטין. בנוסף, עמוד רשמי ואקטיבי ברשתות חברתיות יאפשר לכם להגיב במגרש הביתי שלכם.
2. יד על הדופק- בצעו ניטור רשת

על מנת שתוכלו להתמודד עם דברים שנאמרים או נכתבים עליכם, חשוב שתדעו מתי זה קורה, ובאופן מיידי. בעבר הסתפקו חברות בדוח יפעת אשר מציג בקרת פרסום בעיתונות הכתובה, כיום זה כבר לא מספיק. שעות בודדות מפרידות בין פוסט אשר הגיע לעשרות בודדות של גולשים לפוסט אשר כמות החשיפה אליו מגיעה למאות אלפי גולשים. ניטור רשת אשר סורק את כלל הרשת בניסיון לאתר איזכורים על שם המותג יאפשר לכם להתחקות באופן מידי אחר כל איזכור רלוונטי. קיימים היום מגוון כלים לניטור רשת, בינהם ניתן להזכיר את Buzzila או מכ”מ.
3. אל תטמנו את ראשכם בחול, הגיבו מהר ולעניין

התעלמות לא תגרום לבעיה להעלם. קחו בחשבון שהגולשים מחכים לראות את תגובתכם, אז הגיבו מהר ולעניין. אל תזלזלו בגולשים ובכוחם. גולש לא מרוצה אחד יכול להיות זה שיוביל את המשבר או החרם הצרכני הבא.
4. קחו אחריות

מותגים אשר לקחו אחריות, הכירו במשבר והודו בטעות זכו לסלחנות ואהדה מחודשת בקרב הגולשים. אחד הדברים שנפגעים ביותר בשעת משבר היא מערכת האמון בין הגולשים למותג. לקיחת אחריות על המשבר תסייע בשיקום מערכת היחסים ותתרום להשבת האמון בטווח הארוך.
5. הגיבו גם במגרש הביתי שלכם

חברות רבות טועות לחשוב כי עמוד המותג הרשמי שלהם ברשתות חברתיות צריך להיות נקי מתגובות שליליות או ביקורת, והן חוטאות במחיקת כל התכתבות שאינה לשביעות רצונם. בפועל, חברות אשר מתמודדות עם ביקורת זו בעמוד הרשמי שלהם נתפסות כאמינות יותר, ומותירות בקרב הגולשים תחושה שאכפת מהם.

פורסם ב: מידע מקצועי, ניהול מוניטין - מידע כללי
הבא »
בואו להפוך לימון ללימונדה

אנו המומחים מספר 1 בניהול מוניטין וניקוי אזכורים שליליים!
דברו איתנו על מנת להתחיל ולהשפיע על המוניטין שלכם עוד היום. מתחייבים לאיכות, אמינות ושמירת סודיות!

פוסטים אחרונים
  • mail
  • השלמות אוטומטיות במנוע חיפוש
  • מיתוג אישי באינטרנט
  • איך נוצרים אזכורים שליליים בגוגל
  • מדריך הסרת תוצאות מגוגל
  • מיתוג אישי באמצעות בלוגים
  • לשון הרע בתקשורת ובאינטרנט
  • ניהול מוניטין, עבר הווה עתיד
  • הזכות לפרטיות באינטרנט
  • התראות גוגל וניהול מוניטין
  • ציטוט ברשת ומתן תגובה מיידית
  • מחיקה מגוגל או הזכות להישכח
  • ניהול משברים ברשתות חברתיות
אודות ORM ניהול מוניטין:

פועלה של החברה ממוקד אך ורק בניהול מוניטין הכולל את כל ערוצי הדיגיטל לרבות שליטה בתוצאות המוצגות בגוגל ישראל, יצירת שיחות ברשתות חברתיות, השפעה על דעת הקהל, יצירת אזכורים חיוביים, ניקוי אזכורים שליליים מאפיקי מדיה שונים והשגת חשיפה חיובית מקסימאלית ללקוח.

הצהרת נגישות

מידע מקצועי בנושא ניהול מוניטין
  • מידע מקצועי (10)
  • ניהול מוניטין – מידע כללי (3)
  • ניקוי אזכורים שליליים (2)
  • ציטוט דיגיטלי ברשת (1)
צרו קשר:

כתובת:
חברת ORM ניהול מוניטין ברשת
רחוב החשמונאים 103, תל אביב

משרדים: 072-396-9525
אימייל שירות לקוחות: Info@orm.org.il

טלפון: 072-396-9525
כל הזכויות שייכות לבולדוג ניהול מוניטין ברשת
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס