כל הפוסטים במידע מקצועי

השלמות אוטומטיות במנוע חיפוש

השלמות אוטומטיות במנוע חיפוש

השלמות אוטומטיות במנוע חיפוש וניהול תוכן אם אתם גולשים באינטרנט ודאי יצא לכם כבר להיתקל באפשרות ההשלמה האוטומאטית הקיימת בשורת החיפוש בגוגל. מדובר על אפיון בשם Google suggest או Autocomplete, שהוסיפה גוגל לשורת החיפוש בשנת 2008, ומטרתו לסייע לגולשים לאתר בקלות ובמהירות את אשר הם מחפשים באמצעות העלאת הצעות לחיפוש בזמן

למאמר המלא לחץ כאן
מיתוג אישי באינטרנט

מיתוג אישי באינטרנט

מהו מיתוג אישי באינטרנט? ראשית נלך צעד אחורה ונסביר מהו מיתוג. תהליך המיתוג (Branding) הוא מונח מעולם השיווק ומשמעו הפיכה של אדם, מוצר, חברה או שירות למותג. מותג הוא מונח המתיחס לסך התחושות, מחשבות, דעות ותפיסות שיש לצרכנים כלפי מוצר או שירות מסויימים, קרויים גם בשם “נכסי המותג”. מותג=מוצר עם תג.

למאמר המלא לחץ כאן
מדריך הסרת תוצאות מגוגל

מדריך הסרת תוצאות מגוגל

גולשים רבים מחפשים את התשובה לשאלה, האם ניתן להסיר תוצאות מגוגל. כאשר אנשים רוצים להסיר תוצאות ממנוע החיפוש, מדובר על תוכן מהאתר שלכם שלא היה אמור להגיע למנוע החיפוש, או תוצאות שליליות . מה הכוונה בתוצאות שליליות? תוצאה שלילית יכולה להיות ביקורות שליליות, איזכורים שליליים, השמצות, אינפורמציה שקרית, תמונות לא

למאמר המלא לחץ כאן
מיתוג אישי באמצעות בלוגים

מיתוג אישי באמצעות בלוגים

על החשיבות של מיתוג אישי באינטרנט כבר דיברנו בעבר במאמר הזה. מאמר זה יוקדש לאחד הכלים החזקים ליצירת מיתוג אישי באינטרנט והוא השימוש בבלוגים. כיצד יוצרים מיתוג אישי באמצעות בלוגים? לשימוש בבלוגים מספר יתרונות בולטים ליצירת מיתוג אישי באינטרנט. בלוגים מאפשרים לך לשתף את הציבור בתכנים מהתחום המקצועי שלך, להפוך

למאמר המלא לחץ כאן
לשון הרע בתקשורת ובאינטרנט

לשון הרע בתקשורת ובאינטרנט

השלכות לשון הרע בעידן האינטרנט בעידן האינטרנט והתקשורת אנו נפגשים רבות עם לשון הרע אשר נמצא בפרסומים באמצעי התקשורת השונים. לשון הרע באמצעי התקשורת הינו דיבור לא פוגע אודות מישהו אשר גורם לו להשפלה או לפגיעה ברגשותיו, ביזוי של אדם עקב מעשיו התנהגותו או תכונותיו. החוק מגן על האדם מפני לשון הרע ופרסום של

למאמר המלא לחץ כאן
ניהול מוניטין, עבר הווה עתיד

ניהול מוניטין, עבר הווה עתיד

ניהול מוניטין, עבר הווה עתיד בואו נתחיל עם סקירה קלה על העבר… בעבר המדיה הכתובה היתה מקור הידע העיקרי של הקוראים. המדיה הכתובה היתה בשליטה מלאה של בעלי עיתון או מגזין ועברה צנזורה של עורך העיתון מצד אחד ומצד שני יכולנו לדעת מיהו המפרסם עצמו – שזה סוג נוסף של צנזורה. במידה ומישהו רצה

למאמר המלא לחץ כאן
הזכות לפרטיות באינטרנט

הזכות לפרטיות באינטרנט

מהי הזכות לפרטיות? התפתחויות טכנולוגיות המתרחשות בשנים האחרונות מאיימות על אחת מזכויות האדם הבסיסיות והיא הזכות לפרטיות. כיצד יכול אדם להתגונן מפני איום כזה, הפוגע ביכולתו להתנהל בחופשיות במרחב הוירטואלי? הזכות לפרטיות היא אחת מזכויות האדם הבסיסיות, הנוגעת בכבוד האדם, והיא הזכות של הפרט לנהל את חייו הפרטיים, כך שלא

למאמר המלא לחץ כאן
התראות גוגל וניהול מוניטין

התראות גוגל וניהול מוניטין

אחד העקרונות החשובים ביותר בתחום ניהול מוניטין הוא הגדרת מדיניות תגובה. מדיניות תגובה כוללת אם, מתי וכיצד נכון לאדם או לעסק להגיב על דברים שנכתבים עליו ברשת האינטרנט. בתור התחלה, לפני שאתם מחליטים אם להגיב וכיצד, חשוב שתדעו מתי מוזכר שמכם ברשת. לטובת עניין זה פותח בגוגל כלי שנקרא התראות

למאמר המלא לחץ כאן
מחיקה מגוגל או הזכות להישכח

מחיקה מגוגל או הזכות להישכח

כתבו עליכם מידע שגוי או לא רלוונטי והוא מופיע באינטרנט, בגוגל, ובכל מנועי החיפוש? פסיקה חדשה קובעת- יש לאפשר לאדם את הזכות להישכח. הפסיקה נקבעה בעקבות תלונתו של אזרח ספרדי בפני גוגל, על כך שמידע אישי ורגיש שלו נמצא זמין לכל בגוגל. פסיקה זו תואמת את ההצעה לשינויי הכללים בנוגע

למאמר המלא לחץ כאן
ניהול משברים ברשתות חברתיות

ניהול משברים ברשתות חברתיות

בשנים האחרונות אנו נחשפים לכמות גדולה מאוד של משברים תקשורתיים אשר נוצרו עקב אירועים קריטיים- חרם הקוטג’, מחאת האוהלים, ויש עוד דוגמאות רבות. אין חברה או איש ציבור שיכולים להימנע לחלוטין מבעיות, אך ניהול נכון ואקטיבי של המוניטין שלכם יוכל לסייע בצמצום המשבר והקטנת השפעתו. 5 כללים לניהול משברים ברשתות

למאמר המלא לחץ כאן