• עמוד הבית
  • אודות החברה
  • שירותי ניהול מוניטין
    • ניהול מוניטין לסקטור הפרטי
    • ניהול מוניטין לחברות וארגונים
    • ניהול מוניטין לבתי מלון וצימרים
    • קורס ניהול מוניטין דיגיטלי
  • מידע מקצועי
    • השלמות אוטומטיות במנוע חיפוש
    • ניהול מוניטין, עבר הווה עתיד
    • ציטוט ברשת ומתן תגובה מיידית
    • הזכות לפרטיות באינטרנט
    • לשון הרע בתקשורת ובאינטרנט
    • ניהול משברים ברשתות חברתיות
    • מיתוג אישי באינטרנט
    • מיתוג אישי באמצעות בלוגים
    • מיתוג אישי באמצעות בלוגים
    • מדריך הסרת תוצאות מגוגל
    • איך נוצרים אזכורים שליליים בגוגל
    • התראות גוגל וניהול מוניטין
    • הזכות לפרטיות באינטרנט
    • לשון הרע בתקשורת ובאינטרנט
    • מחיקה מגוגל או הזכות להישכח
    • דיונאה הבאת ראיות זהב (דאיונאה)
  • צור קשר
  • דף תודה קומפליט
  • קומפליט2
  • עמוד הבית
  • אודות החברה
  • ניהול מוניטין לסקטור הפרטי
  • ניהול מוניטין לחברות וארגונים
  • ניהול מוניטין לבתי מלון וצימרים
  • צור קשר
ראשי » מידע מקצועי » איך נוצרים אזכורים שליליים בגוגל
2 בפברואר 2016

איך נוצרים אזכורים שליליים בגוגל?

ודאי יצא לכם להיתקל בסיטואציות בהן אתם מחפשים שם של חברה או מותג מוביל באינטרנט, ופתאום בחיפוש אתם מגלים כי לצד שם החברה או המותג מופיעות השמצות או ביקורות שליליות. אז איך קורה דבר כזה? איך יכול להיות שחברה מובילה נקלעת למצב שכזה?
99% לקוחות מרוצים זה כבר לא מספיק,
חברות גדולות מספקות שירותים לאלפי לקוחות. יהיה המוצר או השירות טוב ככול שיהיה, סביר להניח שלא כל אותם אלפי הלקוחות יהיו מרוצים. תמיד יהיה מי שיחשוב שהחברה אינה טובה מספיק או שאינו מרוצה מהשירות שקיבל. מספיק שמבין הלקוחות יהיה לקוח אחד שאינו מרוצה והוא יטרח להשקיע ולכתוב כתבה/ ביקורת שלילית בבלוג כלשהו, והינה נוצר לו איזכור שלילי ברשת, אשר נדרש מאמץ רב להסירו. הדבר נכון גם לגבי אנשי ציבור- פוליטיקאים, שחקנים או בעלי מקצועות חופשיים כמו רופאים ועורכי דין.

המתחרים שלכם משחקים מלוכלך

סיבה נוספת להווצרות איזכורים שליליים היא המתחרים. יש חברות אשר מאמינות בלצמוח על חשבון אחרים, והן יעשו כל מה שביכותן בשביל לפגוע בשם שלך. גם אם אתם צדיקים יותר מהאפיפיור, אתם לא באמת מוגנים מהשמצות ומפרסום ביקורות שקריות.

לא משנה מי הוא אותו גורם ממורמר, לקוח, מתחרה, עיתונאי, היכולת שלו ליצור איזכורים שליליים ולהרוס ברגע את המוניטין שבניתם בעמל כפיים – אדירה! תופעה כזאת יכולה ליצור פגיעה קשה במוניטין וכמובן לגרור בעקבותיה הפסד כספי גדול.
רגע לפני שאתם נלחצים, דעו שיש מה לעשות

אנחנו, ניהול מוניטין ברשת, בעלי ניסיון רב בהסרת איזכורים שליליים מגוגל. פנו אלינו ואנו נסייע לכם בניהול המוניטין שלכם ברשת כך ששמכם הטוב ישמר לאורך זמן.

פורסם ב: ניקוי אזכורים שליליים תגיות: ניקוי אזכורים שליליים
« הקודם
בואו להפוך לימון ללימונדה

אנו המומחים מספר 1 בניהול מוניטין וניקוי אזכורים שליליים!
דברו איתנו על מנת להתחיל ולהשפיע על המוניטין שלכם עוד היום. מתחייבים לאיכות, אמינות ושמירת סודיות!

פוסטים אחרונים
  • mail
  • השלמות אוטומטיות במנוע חיפוש
  • מיתוג אישי באינטרנט
  • איך נוצרים אזכורים שליליים בגוגל
  • מדריך הסרת תוצאות מגוגל
  • מיתוג אישי באמצעות בלוגים
  • לשון הרע בתקשורת ובאינטרנט
  • ניהול מוניטין, עבר הווה עתיד
  • הזכות לפרטיות באינטרנט
  • התראות גוגל וניהול מוניטין
  • ציטוט ברשת ומתן תגובה מיידית
  • מחיקה מגוגל או הזכות להישכח
  • ניהול משברים ברשתות חברתיות
אודות ORM ניהול מוניטין:

פועלה של החברה ממוקד אך ורק בניהול מוניטין הכולל את כל ערוצי הדיגיטל לרבות שליטה בתוצאות המוצגות בגוגל ישראל, יצירת שיחות ברשתות חברתיות, השפעה על דעת הקהל, יצירת אזכורים חיוביים, ניקוי אזכורים שליליים מאפיקי מדיה שונים והשגת חשיפה חיובית מקסימאלית ללקוח.

הצהרת נגישות

מידע מקצועי בנושא ניהול מוניטין
  • מידע מקצועי (10)
  • ניהול מוניטין – מידע כללי (3)
  • ניקוי אזכורים שליליים (2)
  • ציטוט דיגיטלי ברשת (1)
צרו קשר:

כתובת:
חברת ORM ניהול מוניטין ברשת
רחוב החשמונאים 103, תל אביב

משרדים: 072-396-9525
אימייל שירות לקוחות: Info@orm.org.il

טלפון: 072-396-9525
כל הזכויות שייכות לבולדוג ניהול מוניטין ברשת
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס