איך נוצרים אזכורים שליליים בגוגל?
ודאי יצא לכם להיתקל בסיטואציות בהן אתם מחפשים שם של חברה או מותג מוביל באינטרנט, ופתאום בחיפוש אתם מגלים כי לצד שם החברה או המותג מופיעות השמצות או ביקורות שליליות. אז איך קורה דבר כזה? איך יכול להיות שחברה מובילה נקלעת למצב שכזה?
99% לקוחות מרוצים זה כבר לא מספיק,
חברות גדולות מספקות שירותים לאלפי לקוחות. יהיה המוצר או השירות טוב ככול שיהיה, סביר להניח שלא כל אותם אלפי הלקוחות יהיו מרוצים. תמיד יהיה מי שיחשוב שהחברה אינה טובה מספיק או שאינו מרוצה מהשירות שקיבל. מספיק שמבין הלקוחות יהיה לקוח אחד שאינו מרוצה והוא יטרח להשקיע ולכתוב כתבה/ ביקורת שלילית בבלוג כלשהו, והינה נוצר לו איזכור שלילי ברשת, אשר נדרש מאמץ רב להסירו. הדבר נכון גם לגבי אנשי ציבור- פוליטיקאים, שחקנים או בעלי מקצועות חופשיים כמו רופאים ועורכי דין.
המתחרים שלכם משחקים מלוכלך
סיבה נוספת להווצרות איזכורים שליליים היא המתחרים. יש חברות אשר מאמינות בלצמוח על חשבון אחרים, והן יעשו כל מה שביכותן בשביל לפגוע בשם שלך. גם אם אתם צדיקים יותר מהאפיפיור, אתם לא באמת מוגנים מהשמצות ומפרסום ביקורות שקריות.
לא משנה מי הוא אותו גורם ממורמר, לקוח, מתחרה, עיתונאי, היכולת שלו ליצור איזכורים שליליים ולהרוס ברגע את המוניטין שבניתם בעמל כפיים – אדירה! תופעה כזאת יכולה ליצור פגיעה קשה במוניטין וכמובן לגרור בעקבותיה הפסד כספי גדול.
רגע לפני שאתם נלחצים, דעו שיש מה לעשות
אנחנו, ניהול מוניטין ברשת, בעלי ניסיון רב בהסרת איזכורים שליליים מגוגל. פנו אלינו ואנו נסייע לכם בניהול המוניטין שלכם ברשת כך ששמכם הטוב ישמר לאורך זמן.