ניהול מוניטין לבתי מלון ועסקי התיירות השונים
תחום התיירות הפך בשנת 2014 לתחום המסוקר ביתר ע”י גולשים ברשת.
מעל 56% מצרכני התיירות טוענים שלא בחרו מלון או מסעדה לפני שקראו חוות דעת של גולשים ומבלי שבדקו דירוגים באתרי תיירות ואינדקסים נבחרים.
מצד שני,
רובם המוחלט טען כי לא הזמינו מקום למלון אשר נמצאו עליו אזכורים שליליים או בעל חוות דעת ודירוגים נמוכים.באופן ברור ניתן להגיד כי בנייה נכונה של מוניטין דיגיטלי ותחזוקה שוטפת חיובית של המותג הינה הכרחית כיום לבעלי עסקים בתחום התיירות והנופש.
בניית מערך חוות דעת ושיפור מוניטין
חברתנו מתמחה בניהול המוניטין השוטף עבור בתי מלון, מסעדות ואטרקציות תיירות.
ניהול המוניטין כולל שיפור חוות דעת, שיפור הדירוגים השונים, יצירת שיחה רשתית חיובית, וניקוי אזכורים שליליים ברשת ובגוגל בפרט. בניית המוניטין החיובי נעשית באופן צמוד עם אנשי השיווק ואנשי המפתח של המלון. לאחר הבנה והגדרה מלאה של זהות המותג, אנו מתחילים את עבודת הדיגיטל המדוקדקת אשר מתחילה בנראות המלון במנוע החיפוש גוגל, וממשיכה לאתרי העל כגון hotels.com, tripadvisor, booking.com.
כמו כן, לחברה מערך הדרכה מיומן אשר תפקידו להדריך את הצוות הפעיל של המלון כאשר בא במגע עם האורחים. ההדרכה כוללת מספר מפגשים עם צוותי המלון השונים. במפגשים אלו אנו מקנים הכרה עמוקה של הפלטפורמות הדיגיטליות החשובות ברשת וכיצד לתפעל אותם.
מעבר לכך, אנו מדריכים את הצוות כיצד ליצור קשר עם אורחי המלון ולעזור להן להעלות חוות דעת ודירוגים חיובים אשר בסופו של יום
יעזרו לבנות מוניטין חיובי, על ציר הזמן באופן קבוע.
נשמח לקבוע פגישת עבודה בה נדון באפשרות של שיתוף פעולה,
ברשת קיימים מספר אתרים ומנועי חיפוש אשר יחדיו מגדירים את הנראות הדיגיטלית של בתי המלון ועסקי התיירות הנוספים.
האתרים המשפיעים ודרך הפעולה בהם ליצירת המוניטין, מוזכרים כאן באופן פרטני.
מנוע החיפוש גוגל מחצין את התוצאות הכי מסוקרות בגין מילות המפתח שאנו מחפשים.
בתי מלון, צימרים ובתי הארחה אשר יש בגינם אזכורים שליליים כבר בתוצאות החיפוש בדף הראשון בגוגל מפסידים קהל לקוחות עצום בכול יום, גם היום!.
גולש אשר מחפש להתארח בבית מלון ספציפי ויבצע חיפוש אודותיו בגוגל ויראה כבר בדף הראשון תוצאות ואזכורים שליליים, יעבור מיידית לאופציה הבאה, למלון הבא.
אזכורים שליליים אלו ניתנים לסילוק או דחיקה מהדפים הראשונים בגוגל.
הדבר נעשה בשתי דרכים:
פנייה משפטית: הפנייה מתבצעת ע”י הצוות המשפטי של החברה. הפנייה מתבצעת בשם הלקוח ונשלחת ישירות למפרסמי התוכן הפוגעני או למארחי הפרסומים, דהיינו אתרים ופלטפורמות דיגיטליות.
דחיקה של אזכורים שליליים: לאחר הגדרה מדויקת של המוניטין החיובי אותו אנו רוצים להחצין, אנו מייצרים דפי אינטרנט שונים במגוון אתרים ומקדמים כל דף בנפרד לעמוד הראשון בגוגל על מנת שאלו ידחקו את האזכורים השליליים לעמוד שני ואילך בגוגל. לקריאה נוספת בנושא דחיקת אזכורים שליליים לחץ כאן
הדבר נעשה ע”י מנגנון ותהליך עבודה שפותח אצלנו בחברה באופן ממוקד.