כל הפוסטים בניקוי אזכורים שליליים

איך נוצרים אזכורים שליליים בגוגל

איך נוצרים אזכורים שליליים בגוגל

איך נוצרים אזכורים שליליים בגוגל? ודאי יצא לכם להיתקל בסיטואציות בהן אתם מחפשים שם של חברה או מותג מוביל באינטרנט, ופתאום בחיפוש אתם מגלים כי לצד שם החברה או המותג מופיעות השמצות או ביקורות שליליות. אז איך קורה דבר כזה? איך יכול להיות שחברה מובילה נקלעת למצב שכזה? 99% לקוחות

למאמר המלא לחץ כאן
ציטוט ברשת ומתן תגובה מיידית

ציטוט ברשת ומתן תגובה מיידית

ציטוט ברשת ותגובה מיידית בעידן הווירטואלי הזה שאנו חיים ישנה חשיבות עצומה למהירות התגובה שלנו בזמן אמת, על אחת כמה וכמה בתור מותג,ארגון או דמות ידועה. ידיעה פוגעת או טוקבק שלילי הם דברים שאף גורם לא מעוניין בחזקתם. המצב יכול להיות גרוע הרבה יותר במידה והידיעה שלכם לגבי אותו אזכור שלילי איחרה להגיע טהנזק

למאמר המלא לחץ כאן