מהו מיתוג אישי באינטרנט?
כאשר הופכים בתהליך שיווקי מוצר למותג, המטרה היא לייחס למוצר ערכים חיוביים שיבדלו אותו מהמתחרים כמו אמינות, מקצועיות, יושרה, הנאה או תמורה הולמת לעלותו. מותג המיוחסים לו ערכים שליליים נכשל במאמצי השיווק שלו.
מהו מיתוג אישי?
כאשר מתיחסים למונח מיתוג אישי, מתיחסים לאופיו, התנהגותו, ערכיו וסממני זיהוי ויזואלים חיצוניים של אדם. בתהליך מיתוג משווק האדם כמותג. מטרת המיתוג היא להגדיר את האופן שבו תופסים אנשים את אותו אדם. תהליך זה נועד לקדם את מטרותיו של אותו אדם במישור הפרטי והעסקי. מיתוג אישי הוא תחום הכולל בתוכו תחומי מקצוע שונים במדיות השונות: פרסום, שיווק, יח”צ וכמובן מיתוג באינטרנט.
מי בכלל צריך מיתוג אישי?
מיתוג אינו מוכוון רק לאנשים מפורסמים הנמצאים באור הזרקורים. לכל אדם יש תדמית נתפסת או מוניטין, ממנה הוא יכול להיות מרוצה וגם לא. כאשר מדובר על בעלי מקצועות חופשיים- שמם הפרטי הופך להיות שם המותג שלהם והערכים וההתנהגויות שלהם הופכים להיות נכסי המותג.
כיצד מתבצע תהליך מיתוג אישי באינטרנט?
תהליך מיתוג באינטרנט כולל כמה נדבחים בינם: יצירת פרסומים ואיזכורים חיוביים, כתיבת תכנים איכותיים ומקצועיים, לצד ניטור ודחיקת איזכורים שליליים, תוך התמודדות מהירה ונכונה עם ביקורת או חוסר שביעות רצון המופיעים מידי פעם ברשת.
>גובה לפוסט